مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری تبریز اعلام کرد: درپی شیوع مجدد ویروس کویید۱۹ و افزایش متوفیان کرونایی، محدودیت‌های حضور در وادی رحمت تبریز دوباره برقرار شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 29 June 2020
به گزارش تابناک تبریز، فرخ جلالی در حاشیه بازدید از نحوه اجرای تمهیدات اتخاذ شده در وادی رحمت اظهار داشت: باتوجه به شیوع مجدد کرونا و تاکید نهادهای ذیربط بر ممنوعیت تجمعات، برگزاری هرگونه مراسم در سطح آرامستان های تبریز ممنوع می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز تاکید کرد: بر این اساس، ضمن ممنوعیت برگزاری مراسمات ترحیم و یادمان، حضور در آیین تشییع و تدفین اموات نیز فقط برای جمع محدودی از بستگان درجه یک امکانپذیر خواهد بود.

فرخ جلالی شرط حضور محدود بستگان درجه یک در نماز میت، تشییع و تدفین را استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و گفت: عوامل حراست و ماموران پلیس از حضور افرادی که هشدارهای بهداشتی را رعایت نکرده و جان دیگر شهروندان را به خطر اندازند، ممانعت خواهند کرد.

وی در عین حال یادآور شد: ممنوعیت حضور بستگان در تشییع و تدفین اموات کرونایی همچون گذشته برقرار بوده و روند تشییع و تدفین آنان با رعایت پروتکل های ویژه صورت می‌گیرد

فرخ جلالی با هشدار نسبت به افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی، خاطرنشان کرد: آرامستان های سطح شهر به دلیل ایجاد ازدحام و احتمال عدم رعایت فاصله اجتماعی، یکی از مناطق مستعد شیوع کرونا بوده لذا از شهروندان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار