سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۹ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۱ مورد بستری شدند.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 29 June 2020
به گزارش تابناک تبریز، سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۹ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۱ مورد بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۲۵ هزار و ۲۰۵ نفر رسید گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۶۷۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۸۶ هزار و ۱۸۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۳۰۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تا کنون یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۷۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. استانهای خوزستان، کردستان، آذربایجان های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر،خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز و استانهای ایلام، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار