سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مسئولیت باخت تراکتور با من است و خط دفاع ما مقصر نیست.
کد خبر: ۸۶۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ 29 June 2020
ساکت الهامی در مورد شکست روز گذشته این تیم مقابل نساجی اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید از هواداران عذرخواهی کنم که نتوانستیم بعد از 4 ماه انتظار 3 امتیاز کسب کنیم. می دانم که آنها از بابت این شکست ناراحت هستند اما فوتبال همیشه همین بوده و پر است از این برد و باخت ها اما به آنها قول می دهم که در بازی آینده این شکست را جبران کنیم.

* وضعیت بد میمبلا شب بازی 

وی در مورد شرایط تیمش برای این بازی عنوان کرد: متاسفانه ما تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و یا غیبت در ایران نداریم. شب قبل از بازی هم میمبلا دچار مشکل شد و کارش به بیمارستان و آزمایش کشید که خوشبختانه کرونا نبود اما ظاهرا مسموم شده بود. از طرفی شجاعی هم مصدوم شده و کمرش گرفته. ایمان سلیمی و اکبر ایمانی هم به دلیل مصدومیت در تمرینات دور زمین دویده بودند. رضا اسدی هم به همین صورت. اشکان دژاگه و حمزاوی را هم در کنار خود نداریم. 

* قصد توجیه این باخت را ندارم

الهامی ادامه داد: البته قصد توجیه ندارم اما چنین مشکلاتی روی عملکرد تیم تاثیر می گذارد. در دوران تعطیلی و سپس شروع تمرینات به دلیل کرونا نتوانستیم با تیم های لیگ برتری هماهنگی داشته باشیم تا بازی تدارکاتی انجام دهیم. در واقع دیروز بعد از چهار ماه اولین بازی تدارکاتی ما انجام شد. حتی در تبریز با ماشین سازی هم نتوانستیم بازی کنیم چون در یک برهه هر دو تیم دارای اعضای کرونایی بودیم و امکان برگزاری بازی نبود. 

* خط دفاع مقصر نیست

سرمربی تراکتور در خصوص انتقاداتی که به خط دفاع این تیم می شود گفت: من اصلا مقصر را خط دفاع نمی دانم. گلی که دریافت کردیم گل به خودی بود و میثم تیموری این اشتباه را کرد اما کسی از قصد این کار را نکرده است. بازیکنان من زحمت خود را کشیدند و از آنها ممنون هستم. مسئولیت این باخت با من است و از هواداران عذر می خواهم. دیروز فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد. موقعیت های زیادی را از دست دادیم که اگر یکی از آنها گل شده بود اکنون این همه انتقاد به تیم نمی شد.وقتی تیمی گل می زند یا گل دریافت می کند همه با هم شریک هستند.

الهامی تاکید کرد: ما در بازی بعدی این نتیجه را جبران می کنیم. 5 رز دیگر با نفت آبادان بازی داریم و این باخت را فراموش کردیم و فرصت نداریم به آن فکر کنیم. 

* فکر می کردم نشست خبری برگزار نمی شود

وی در پاسخ به این سوال که چرا روز گذشته در نشست خبری حاضر نشد تصریح کرد: در دستور العمل پروتکل بهداشتی نوشته بودن نشست خبری نداریم و من هم فکر می کردم نشست برگزار نمی شود. از خبرنگاران عذر می خواهم اگر می دانستم برنامه ای برای نشست هست حتما حاضر می شدم. 

* در مورد دژاگه و حمزاوی از باشگاه سوال کنید

سرمربی تراکتور در مورد وضعیت دژاگه و حمزاوی گفت: در مورد این دو بازیکن باید با مدیریت باشگاه صحبت کنید. البته در مورد حمزاوی این را می دانم که پرواز از آفریقا به سمت ایران نیست و به همین دلیل به او دسترسی نداریم. فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار