در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، تیم فولاد خوزستان 10 نفره با پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز به رده سوم جدول صعود کرد و جایگاه تراکتور را تصاحب کرد.
کد خبر: ۸۶۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 29 June 2020
به گزارش تابناک تبریز، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر، تیم فولاد خوزستان از ساعت 21 در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف تیم ماشین‌سازی تبریز رفت که 2 بر یک به پیروزی رسید. فولاد با این برد به رده سوم جدول لیگ صعود کرد.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک داوران: امیررضا آشور ماهانی – حمید سبحانی 

کارت زرد: بابک مرادی، شاهین توکلی، احد شیخ‌لاری ( سرمربی) (ماشین سازی تبریز)، فرشاد احمدزاده و موسی کولی‌بالی (فولاد خوزستان)

کارت قرمز: شهاب گردان (فولاد) از دقیقه 88

گل: بابک مرادی (دقیقه 4) برای ماشین سازی، فرشاد احمدزاده (دقیقه 15) و  پریرا (دقیقه 65) برای فولاد خوزستان

اتفاقات  حاشیه‌ای بازی:

مسابقه با 3 دقیقه تاخیر آغاز شد.

حامد لک دروازه بان ماشین سازی در دقیقه 34 دچار مصدومیت شد.

احمدزاده و مرادی گلزنان دو تیم در اواخر نیمه اول هر دو کارت زرد گرفتند.

در نیمه دوم احد شیخ‌لاری به تصمیم داور به شدت معترض شد که به او کارت زرد نشان داده شد. 

بعد از اخراج شهاب گردان از میدان که به دلیل اتلاف وقت و دریافت کارت زرد دوم انجام شد، جواد نکونام و نیمکت نشینان فولاد به شدت به داور معترض شدند.

بعد از اخراج گردان به دلیل اینکه فولاد هر 5 تعویض خود را انجام داده بود نمی‌توانست دروازه‌بان ذخیره‌اش را به میدان بفرستد و در نهایت پریرا مهاجم تیم درون دروازه‌ ایستاد و دروازه‌بان شد!

این دومین مسابقه فولاد در ورزشگاه خانگی در دوران کرونایی است. فولادی ها هفته گذشته نیز استقلال را در بازی معوقه 2 بر یک شکست داده بودند. این تیم در این دیدار هم مثل بازی با استقلال به برتری رسید و ابتدا گل خورد و سپس 2 گل به حریف زد.

این رقابت دارای هشت دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم بود که با حواشی آن باعث شد تا 100 دقیقه به طول انجامد.

فولاد با این برد 39 امتیازی شد و با سه پله صعود به رده سوم جدول صعود کرد. ماشین‌سازی تبریز 24 امتیازی هم در همان رده دهم جدول باقی ‌ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار