دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتِ منتسب به طیف سیاسیِ آقای خوئینی‌ها، با ناکارآمدی و با بدترین تدابیر، کشور را اداره می‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 30 June 2020

به گزارش تابناک تبریز نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، سومین نشست هم اندیشی کارگروه های بیانیۀ گام دوم انقلاب، با حضور محسن رضایی صبح امروز در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

گزارش کارگروه های علم و فناوری، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و کارگروه سبک زندگی، ارائه و پیشنهادات اجرائی هر کارگروه در راستای تحقق محورهای بیانیۀ گام دوم انقلاب مورد بررسی قرار گرفت و نقشۀ راه فعالیت کارگروه ها در سال ۱۳۹۹ تبیین شد.

در ادامۀ جلسه، یکی از حاضرین، نظر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیرامون نامۀ آقای موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب را جویا شد. دکتر محسن رضایی در پاسخ اظهار داشت: آقای خوئینی ها، خوب می داند که اندیشه های غرب زده در دولت های گذشته و فعلی، چه آسیب هایی به فرهنگ و اقتصاد کشور وارد ساخته اند اما متأسفانه ایشان به جای آنکه انگشت اتهام را به سوی آمریکا و هواداران آن نشانه رود، آدرس غلط داده است.

دبیر مجمع افزود: امروزه از یکسو، آمریکا پس از به شهادت رساندن سردار بزرگ جبهۀ مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، همچنان به فشار حداکثری خود به ملت ایران ادامه می دهد و از سوی دیگر، دولتِ منتسب به طیف سیاسیِ آقای خوئینی ها، با ناکارآمدی و با بدترین تدابیر، کشور را اداره می کند.

وی با اشاره به تبعات اقتصادی تصمیمات دولت گفت: سیاست های لیبرالی این دولت، پول ملی را از خاصیت انداخته و فشار اقتصادی را بر زندگی مردم، مضاعف کرده است. صداقت سیاسی، حکم می کرد که پس از شکست برجام، طرفداران مذاکره با آمریکا از ملت ایران عذرخواهی کنند.

رضایی در ادامه گفت: انصاف، اقتضا می کرد که آقای خوئینی ها با آن سابقۀ ضد آمریکایی، پس از سال ها سکوت، امروز در کنار مقام معظم رهبری قرار می گرفت و دربارۀ نتایج فاجعه بارِ حاکمیت تفکر آمریکایی در ادارۀ کشور در دولت های گذشته و فعلی، سخن می‌گفت و مصرانه از معظم له تقاضا می کرد که بر افکارِ آمریکایی در ادارۀ کشور، خط بطلان بکشند تا بساط سرابِ فریبندۀ غرب زدگان در کشور برای همیشه، جمع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار