در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا تأکید شد:
اعضای ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در جلسه صبح امروز این ستاد که با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، پیامدهای عادی‌انگاری وضعیت جامعه از سوی مردم را بررسی و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از برگزاری تجمعات به عنوان تنها راه مدیریت بیماری کرونا در شرایط کنونی تأکید کردند.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 01 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی در بیست و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با قدردانی از دست‌اندرکاران مقابله با این بیماری بویژه کادرهای پزشکی و درمانی، اظهار داشت: خوشبختانه در بخش درمانی و تأمین اقلام بهداشتی در استان هیچ مشکلی نداریم.

دکتر محمدرضا پورمحمدی عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی را معضل اصلی مدیریت کرونا دانست و گفت: افزایش آمار مبتلایان به دلیل افزایش تست‌های انجام‌شده و هدفمندشدن روند غربال‌گری و بیماریابی، طبیعی است؛ اما آن‌چه بیشتر به این موضوع دامن زده، عادی‌انگاری جامعه و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه سلامت مردم همزمان با معیشت آنها تأمین شود، افزود: در حال حاضر تصمیمی برای بازگشت محدودیت‌ها گرفته نشده، اما در صورت ادامه این شرایط، درخصوص شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند تصمیماتی گرفته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار