- رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه و زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در جلسه هفته آینده این کمیسیون به صورت تخصصی بررسی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 02 July 2020

به گزارش تابناک تبریز،علیرضا منادی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زمان و نحوه بازگشایی مدارس نیازمند بررسی و سنجش تمامی جوانب امر و شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور است، افزود: دغدغه اصلی و مهم ما حفظ سلامت دانش‌آموزان و دانشجویان است.

وی با اشاره به تشدید بحران شیوع ویروس کرونا در برخی از نقاط کشور و بالا رفتن آمار مبتلایان و افراد فوت شده بر اثر این بیماری، اظهار داشت: بر همین اساس مساله بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در  دستور کار نشست هفته آتی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بررسی خواهد شد.

منادی ادامه داد: کمیسیون آموزش یکشنبه هفته آینده در نوبت عصر و روز سه شنبه در دو نوبت نشست تخصصی پیرامون همین موضوع برگزار خواهد کرد و به مسایل اولویت‌دار آموزش و پرورش و آموزش عالی با محور نحوه مواجهه با کرونا خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه بررسی تاریخ و نحوه بازگشایی مدارس با حضور مسوولانی از آموزش و پرورش یکی از دستورکارهای مورد رسیدگی در هفته آتی است، گفت: در مقطع کنونی و با تشدید شیوع این ویروس خطرناک نمی‌توان نسخه‌ای قطعی و واحد برای کل کشور در نظر داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کمیسیون آموزش مجلس، تقویت آموزش‌های مجازی و توسعه زیرساخت‌های آن در سراسر کشور است که در این زمینه آموزش و پرورش باید گزارش های مربوطه را به مجلس ارایه کند.

تاکنون ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۹۵۸ نفر رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار