کد خبر: ۸۷۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ 10 July 2020

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: در دقایق پایانی بازی با پرسپولیس غافلگیر شدیم و به حریف پنالتی دادیم.

 رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ما امروز با توجه به بضاعت و توان تیم خودمان و پرسپولیس، استراتژی ای را اتخاذ کرده بودیم و تا دقیقه 86 هم موفق بودیم اما جای مدیریت بازی در 4،3 دقیقه پایانی، متاسفانه غافلگیر شدیم و توپی را لو دادیم که متعاقب آن به سود پرسپولیس اعلام پنالتی شد. به همین دلیل بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: می دانم مشکل تیم ما کجا است و باید آن را برطرف کنیم. مشکل عمده ماشین سازی، تحلیل رفتن توان بدنی بچه ها است. نداشتن بدنساز یکی از مشکلات تیم ماست. امیدواریم در روزهای آینده با توجه به زمان کم مان ریکاوری خوبی داشته باشیم.

سرمربی ماشین سازی گفت: لیگ برای ما ادامه دارد اما باید به بازیکنانم به خاطر تلاش های شان و زحمتی که کشیدند خسته نباشید بگویم. امیدوارم در بازی های آتی بهتر نتیجه بگیریم ولی مهم این بود بچه ها بیشتر از توان و بضاعت خود زحمت کشیدند. با یک لحظه غفلت این زحمات هدر رفت و برای جبران در بازی های بعدی باید بیشتر تلاش کنیم.

مهاجری درباره دلیل فوتبال تدافعی تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: آنهایی که تفکر مرا می شناسند، می دانند همیشه اولویتم حفظ توپ و نگه داشتن آن است. ماشین سازی بضاعت این را ندارد و آمادگی لازم را برای دیدارهای سنگین نداریم. 2 بازی سنگین خارج از خانه در خوزستان داشتیم و امروز هم بدن بچه ها تحلیل رفته بود. این سبب شد نتوانیم فشار لازم را به پرسپولیس وارد کنیم.

وی ادامه داد: قبل از بازی همه گفتند پرسپولیس نفرات زیادی را در اختیار ندارد اما نسبت به بازی قبلی اش فقط یک تغییر داشت. کمال کامیابی نیا که در دیدار با شاهین اخراج شده بود، نتوانست مقابل تیم ما بازی کند. سعید حسین پور جای وی بازی کرد و شجاع خلیل زاده هم در دفاع چپ. همان نفرات دیدار قبلی حضور داشتند.

سرمربی ماشین سازی عنوان کرد: می خواستم بازی را کنترل و مدیریت کنیم ولی عقل هم می گوید با توجه به توان تیم باید بتوانم افکار خود را پیاده کنم. برای پیاده کردن افکار هم نیاز به زمان داریم و با 2 روز تمرین کردن نمی توان این کار را انجام داد. مجبور هستیم فعلا شرایط را مدیریت کنیم. بی شک این بازی از بازی قبلی مان بهتر بودیم و در دیدار بعدی هم از این بازی بچه های مان بهتر می شوند. باید با حفظ انگیزه بچه ها بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار