از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر امشب با ۵ بازی برگزار می‌شود که در حساس ترین بازی آبی پوشان میزبان تراکتور هستند.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 11 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر امشب ۵ بازی برگزار می‌شود که در آن شهرخودرو میزبان سایپا است، سپاهان در اصفهان به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود، صنعت نفت در خانه پذیرای نساجی است، پیکان و گل گهر در تهران با یکدیگر دیدار می کنند و در حساس ترین بازی امشب استقلال میزبان تراکتور است. دیدار تیم های فولاد و نفت مسجد سلیمان هم به دلیل ابتلای فولادی ها به کرونا لغو شد.

 

در این میدان استقلال و تراکتور در دیداری ۶ امتیازی با یکدیگر دیدار می‌کنند تا تیم برنده با امتیازات مهمی که از این بازی به دست آورده با شانس بیشتری به ادامه رقابتها بپردازد. 

آبی پوشان که هفته  گذشته درگیر بیماری کرونا بودند و حتی کار به جایی رسید که سازمان لیگ بازی هفته گذشته خود را با پارس جنوبی را لغو کرد بنا بر این این روزها استقلالی ها کم یار ترین و کم رمق ترین روزهای خود را سپری می‌کنند. آنها بر خلاف بازی رفت که سرحال و پر انرژی بودند، امروز بیش از آن که به تراکتور فکر کنند درگیر کرونا هستند. کرونایی که تعداد قابل ملاحظه ای از بازیکنان آنها را درگیر کرده و ناچارند با حداقل نفرات در این دیدار حضور پیدا کنند. 

دیروز مهدی قایدی، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند و حسین پورحمیدی با اعلام منفی شدن تست کرونا شان پا به‌پای سایر بازیکنان دویدند تا همه‌چیز برای قرار گرفتن در دیدار فردا به تصمیمات مجیدی و کادر فنی و حتی پزشکی استقلال برگردد.

مجیدی و یارانش که هفته پر تنش و کم تمرینی را سپری کرده‌اند، بدون تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان خود امشب پذیرای تراکتور پر انرژی هستند. تراکتوری که می‌آید نه تنها شکست نیم فصل نخست را جبران کند، بلکه خود را در کورس نایب قهرمانی و سهمیه آسیا تثبیت نماید.

تراکتور هم پس از برد شیرین خود مقابل صنعت نفت در هفته گذشته با روحیه ای بالا آماده دیدار با استقلال و جبران شکست نیم فصل اول هستند.

برنامه مسابقات روز دوم از هفته بیست و چهارم به شرح زیر است:

شنبه ۲۱ تیرماه
شهرخودرو مشهد – سایپا تهران؛ ساعت ۲۰:۳۰ ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
داوران:
کوپال ناظمی – فرهاد مروجی – یوسف مغروری – کیوان علی محمدی، ناظر: محمدرضا فلاح

فولاد مبارکه سپاهان – پارس جنوبی جم؛ ساعت ۲۰:۴۵ ورزشگاه نقش جهان اصفهان
داوران:
محمدرضا اکبریان – ایوب غلام زاده – محسن سلطانی – سیدرضا مهدوی، ناظر: حسین نجاتی

صنعت نفت آبادان – نساجی مازندران؛ ساعت ۲۱ ورزشگاه تختی آبادان
داوران:
پیام حیدری – علی میرزابیگی – علیرضا مرادی – امیرسامان سلطانی، ناظر: ایرج نظری

پیکان تهران – گل گهر سیرجان؛ ساعت ۲۱ ورزشگاه شهدای شهر قدس
داوران:
موعود بنیادی فر – رحیم شاهین – براتعلی مولوی – سعاد وفاپیشه، ناظر: اسماعیل صفیری

استقلال تهران - تراکتور تبریز؛ ساعت ۲۱ ورزشگاه آزادی تهران
داوران:
حسن اکرمی - محمدرضا منصوری- حسن انتظاری - کمیل غلامی، ناظر: مسعود مرادی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار