سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: از همینجا اعلام می‌کنم تا زمانی که تکلیف بازی‌ها مشخص نشود از مالک باشگاه می‌خواهم به بازی ها ادامه ندهیم.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 12 July 2020
 

وی افزود: فکر می‌کنم استقلال خوب کار کرد، خوشحالم که آنها با همه نفرات بازی کردند و حتی دیاباته و اسماعیلی هم برای این تیم بازی کردند. امیدوارم به هدفی که داریم در ادامه راه برسیم و تراکتور را آسیایی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود از دژاگه و شجاعی از ابتدا استفاده می‌شد گفت: دژاگه و شجاعی دیرتر به تیم ما اضافه شدند و حتی شجاعی با وجود کمر دردی که داشت با ما تمرین کرد و در این دیدار هم به میدان رفت. جا دارد از هر دو بازیکن تشکر کنم ولی فراموش نکنید جوانان ما هم خیلی زحمت کشیدند و به جای آنها خوب بازی کردند.

سرمربی تراکتور در خصوص ادامه لیگ گفت: متاسفانه همه هر جور بخواهند شرایط را هر طور دوست دارند نفسیر کنند. من هم دوست دارم همه نفراتم را داشته باشم، فولاد 2 بازی از ما عقب‌تر است و از نتیجه ما با خبر است. الان آنها می‌دانند مقابل نساجی چه می‌خواهند. از همینجا اعلام می‌کنم تا زمانی که تکلیف بازی‌ها مشخص نشود از مالک باشگاه می‌خواهم به بازی ها ادامه ندهیم. شاید با یک نتیجه ،یک تیم سهمیه آسیایی بگیرد.

وی افزود: تصمیم نهایی بر عهده مالک باشگاه است ولی نظر خودم این است که اول تکلیف بازی‌های عقب افتاده  دیگر تیم‌ها را مشخص کنند. شاید بهتر باشد اول جام حذفی را برگزار کنند تا تیم‌هایی که بازی عقب افتاده دارند در لیگ با سایر مدعیان بازی‌هایشان یکسان شود. از آن طرف هم می‌شود بازی ها را تا فینال جام حذفی ادامه داد چون جام حذفی هم برای ما خیلی مهم است.

الهامی با اشاره به داوری بازی گفت: جا دارد از آقای اکرمی تشکر کنم. فقط یک لحظه چشمی با شجاعی درگیر شد که آن هم مساله خاصی نبود ولی در کل بازی مساله‌ای نداشت. همه فکر می‌کردند این بازی حاشیه داشته باشد ولی از کمیته داوران تشکر می‌کنم که این داور بدون حاشیه را انتخاب کرد.

وی با اشاره به علکرد فنی تیمش گفت: کیفیت هر دو تیم در نیمه اول یکسان بود. ولی در نیمه دوم هر دو تیم استرس گل خوردن داشتند. دیدار استقلال و تراکتور یک نوع دربی است، من به مجیدی هم تبریک می‌گویم که تیمش خوب بازی کرد اما تیم ما هم خوب کار کرد و پا به پای حریف بازی کرد. خیلی خوب بود که هواداران استقلال و تراکتور در ورزشگاه بودند تا شاهد یک بازی زیبا از سوی دو تیم باشند ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار