کد خبر: ۸۷۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ 12 July 2020

به گزارش تابناک تبریز،سونیا اندیش، نائب رئیس شورا در ابتدای سخنان خود  در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز گفت:بر اساس آمار ارائه شده توسط مراکز مربوطه، تعداد مبتلایان به کرونا در ایران و آذربایجان شرقی زیاد است .متاسفانه اوضاع اقتصادی و اجتماعی موجب کاهش محدودیت‌ها شده و شهروندان گمان کردند کرونا کنترل شده و در رعایت پروتکل های بهداشتی سهل انگاری کردند، در نتیجه مجدداً شاهد افزایش آمار مبتلایان هستیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم در روزهای آینده که پیک ابتلا به بیماری است، از این موضوع عبور کنیم و شهروندان با استفاده از ماسک به خود ایمنی در زمینه ابتلا به بیماری اقدام کنند.

اندیش با بیان این‌که تست کرونای فریدون بابایی اقدم یکی دیگر از اعضا شورای اسلامی شهر تبریز نیز مثبت اعلام شده است، گفت: ضمن آرزوی سلامتی برای همه بیماران، امیدواریم به زودی از شرایط کرونا عبور کنیم و برای راحتی خود و کادر درمان مسائل را جدی بگیریم.

وی گفت: از همکاران شورا ابتدا آقای صادقزاده مبتلا شدند که الان بهبود یافته اند و سپس آقای شهردار و آقای مسعودی ریحان مبتلا شدند که الحمدلله هر دو عزیز بهبود یافتند و اکنون آقای مسعودی ریحان نیز مرخص شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار