رئیس کمیسیون بودجه مجلس گفت: در نشست روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا نه چالشی بین آنها بود و نه موضوعی که منجر به دلسردی شود.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 15 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، ‌حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره شایعه چالش ایجاد شده بین رئیس قوه مقننه و رئیس قوه مجریه در جلسه روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا، اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور هر قوه بایستی با قدرت ورود پیدا کند تا بتونیم از مشکل به وجود آمده برآییم که این موضوع نتیجه نهایی جلسه بیش از ۲ ساعته سران قوا بوده است.

وی افزود:در این جلسه که با صمیمت برگزار شد، تعدادی از اعضا مباحث و مطالب گوناگون مدنظرشان را بیان کردند.
سه قوه در سال پیش رو می‌توانند تصمیمات مؤثری برای شکوفایی اقتصاد بگیرند/ بیانات راهگشای رهبری نقشه راه سه قوه است

رئیس کمیسیون برنامه مجلس تصریح کرد:‌در این نشست موضوع خاصی که ایجاد دلسردی کرده و آنچه که در جامعه شایعه شده مطرح نشده است ضمن اینکه به هیچ وجه من آنچه که شائبه سردی بین سران قوا باشد هم در این نشست مشاهده نکردم.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: من هیچگونه چالشی بین سران قوا در این جلسه ندیدم این در حالی است که من از ابتدا تا پایان جلسه در این نشست حضور داشتم و حتی پیش از حضور تعدادی از اعضا در نشست حاضر بوده و وقتی هم که تعدادی از اعضا نشست را ترک کردند من حضور داشتم.

رئیس کمیسیون برنامه مجلس خاطرنشان کرد: موضوعی که منجر به سردی بین اعضای نشست هم بشود مشاهده نکردم چه برسد به چالش.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار