مرجع تقلید شیعیان گفت: شرایط فعلی جامعه و ناله‌های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و ‌بی‌ثباتی قیمت‌ها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می‌آزارد.
کد خبر: ۸۷۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 16 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور در مورد گرانی‌های اخیر و بی‌ثباتی قیمت‌ها نوشته ‌که متن آن به این شرح است:

بسمه تعالی

ریاست محترم جمهور جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای روحانی زید عزه

سلام علیکم

شرایط فعلی جامعه و ناله‌های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و ‌بی‌ثباتی قیمت‌ها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می‌آزارد.

افزایش بی‌حساب و کتاب قیمت ارز و سکه و افزایش اجاره‌بها در کنار کوتاهی برخی مدیران در سال‌های گذشته برای حل مشکلات مردم و دلبستگی بیش از حد به خارج از کشور، مردم را دلسرد کرده است.

گر چه مدیران دولتی و مسئولین امر با توجه به فشارهای تحریم تلاش‌هایی را مبذول داشته‌اند، لکن این تلاش‌ها برای مردم ملموس نبوده و مردم از ضعف نظارت و افزایش بی‌رویه قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی سخت آزده‌خاطر گشته‌اند که باید هر چه سریع‌تر فکر عاجلی برای آن بشود.

تلاش برای افتتاح طرح‌های نیمه‌تمام و تأمین کالاهای اساسی گرچه لازم و ضروری است اما بسنده کردن به این مسائل و آمارهای مدیران و بی‌توجهی به کف بازار و خواسته‌های به حق مردم موجب پشیمانی خواهد بود، لذا لازم است هر چه سریع‌تر فکری کرده و با تقویت نظارت بر بازار و کاهش قیمت دلار به قیمت‌های سابق و ثبات بخشی به اقتصاد کشور جبران کاستی ها شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار