استاندار آذربایجان شرقی از تکمیل قطعه سوم آزادراه تبریز_ارومیه تا پایان سال 1400 خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این محور مواصلاتی، ارتباطات استانی و فراملی با کشورهای همسایه، شتاب می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 30 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی از تکمیل قطعه سوم آزادراه تبریز_ارومیه تا پایان سال 1400 خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این محور مواصلاتی، ارتباطات استانی و فراملی با کشورهای همسایه، شتاب می‌گیرد.

محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی قطعات آزادراه تبریز_ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: تکمیل این آزادراه یکی از مهمترین اولویتهای مدیریت ارشد استان است.

وی ادامه داد: این آزادراه، علاوه بر کارکرد ارتباطی بین استانهای آذربایجان شرقی و غربی، نقش بسیار مهمی در توسعه ارتباطات مرزی با کشورهای همسایه دارد.

وی اظهار کرد: آزادراه تبریز_ارومیه در شش قطعه و به طول 160 کیلومتر اجرا می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به بهره برداری از قطعات یک، دو و چهار این محور مواصلاتی، گفت: با توجه به احداث تونل رفت و برگشت در بخشی از قطعه سه، این قطعه نیز بنابر اعلام پیمانکار، تا پایان سال 1400 زیر بار ترافیک می رود.

وی با بیان این‌که قطعه شش آزادراه تبریز_ارومیه در سال گذشته به پیمانکار واگذار شده است، ادامه داد: مقدمات لازم برای واگذاری و اجرای عملیات عمرانی در قطعه پنج نیز در حال انجام است و به زودی نهایی میشود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تکمیل کامل این پروژه، میزان سوانح جاده‌ای در مسیر تبریز به ارومیه به حداقل ممکن کاهش یافته و ارتباطات استانی و فراملی از این مسیر تسریع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار