یادداشت
این همدردی امام جمعه محترم تبریز برای حل مشکل و گرفتاری مردم ستودنی است .
کد خبر: ۸۸۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 01 August 2020

رقابت عجیب و غریب شرکت های محترم آب و فاضلاب و برق تبریز برای قطع کردن ارائه خدمات خود به مردم تبریز ، همه را کلافه کرده است. استدلال هر دو شرکت این است که مصرف در شهر ، بیش از منابع در اختیار است.

مثلا آب تبریز می گوید با 18 درصد کسری مبنع تامین آب و برق هم رقمی در همین حوالی را خاطرنشان می سازد .این کمبودها قطعا بخاطر کم کاری های دولت های گذشته و حال است .

طرح انتقال آب رود ارس به تبریز برای احیای دریاچه ارومیه در دولت سابق  و در دولت فعلی نیز تا 7 سال موضوعی فراموش شده تلقی شد .در مورد کمبود برق هم اقدامات زیرساختی خوبی صورت گرفته اما کافی نبوده است .

 

در این مقال میخواهم گوش زد نمایم ، همدردی ستودنی امام جمعه محترم تبریز برای حل مشکل و گرفتاری مردم است . حجه الاسلام  آل هاشم، برای حل این مشکل نمودی از رفتار انقلابی یک مسئول را عرضه نمود . وی مانند برخی دیگر از مسئولان  ، صرفا به تذکری به مسئولین محلی وبدگوئی از مسبوقین امر ،بسنده ننمودند.


برای حل مشکل قدم پیش گذاشته و نامه ای به وزیر نیرو ارسال نمود که متعاقبا هیئتی کارشناسی به تبریز آمد و اقلا موضوع انتقال آب ارس به تبریز بعنوان ریشه ای ترین راه حل این مساله در کانون توجه قرار گرفت. ناگفته پیداست که همین پای کار بودن امام جمعه محترم است که او را با فاصله معنی داری از دیگر مسئولین محلی متمایز میکند. اصلا همین همدلی و تلاش برای حل مشکلات جامعه عالی ترین وظیفه و رسالت یک نماینده ولی فقیه است که آقای آل هاشم این امر را به خوبی به نمایش گذاشت.
از بابت این پای کار بودن ها و همدلی هاست که سرمایه اجتماعی خلق میشود و نظام می تواند یک قدم به پیش براند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار