جلسه‌ی امروز شورای اسلامی شهر تبریز با انتخابات هیئت رئیسه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 09 August 2020

به گزارش تابناک تبریز،شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای جلسه با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری، گفت: شهرداری سرعت عمل خود را در رابطه با اجرای پروژه‌های عمرانی شهر تسریع کند، عملیات بازسازی پل پیشقدم زمان بر بوده که این امر مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: قطعا خبرنگاری شغلی بسیار سخت است، خبرنگاران همواره در خط مقدم قرار داشته و چشم و گوش مردم هستند.

وی با تاکید بر این‌که مسئولین امر باید ظرفیت انتقادپذیری خود را در مقابل نقد خبرنگاران افزایش دهند، گفت: مسئولان همکاری و تعامل خوبی با خبرنگاران داشته باشند و به طور عادلانه از خبرنگاران حمایت کنند، از خبرنگاران نیز انتظار داریم به مسائل شخصی و خصوصی افراد ورود پیدا نکنند و با عدالت و بدون جانبداری در کمال آرامش نقدهای سازنده‌ی خود را انجام دهند.

دستور اول جلسه: انتخابات هیات رئیسه‌ی شورای اسلامی شهر تبریز

 

"شهرام دبیری" به عنوان رییس شورا انتخاب شد

در ادامه‌ی جلسه، انتخابات هیئت رئیسه‌ی شورای اسلامی شهر تبریز با حضور اعضا برگزار شد.

در این انتخابات شهرام دبیری به عنوان تنها کاندیدای ریاست شورای شهر تبریز، با هشت رای موافق به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، علی آجودان زاده نیز با ۹ رای موافق به عنوان نائب رئیس شورا، سعید نیکو خصلت با ۱۱ رای موافق به عنوان دبیر اول، کریم صادقزاده با هشت رای به عنوان سخنگوی شورا و غلامحسین مسعودی ریحان با هفت رای موافق به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

شهرام دبیری بعد از پایان انتخابات هیئت رئیسه‌ی شورا با بیان این‌که تمامی اعضای شورا دارای برتریت برای انتخاب هیئت رئیسه‌ی شورا هستند، گفت: اگر عده ای برای هیئت رئیسه‌ی شورا کاندیدا نشدند، این امر به دلیل تعامل و همکاری و حفظ وحدت و همدلی در شورا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار