کد خبر: ۸۸۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 10 August 2020

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از شروع مجدد آتش سوزی در مراتع نیمه مشجر مشرف به ارسباران در منطقه آوارسین شهرستان خداآفرین خبر داد.

محمدباقر هنربر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی، آتش سوزی عصر امروز، بیستم مرداد ماه در نقطه دیگری از منطقه آوارسین در شهرستان خداآفرین شروع شده است و هم اکنون نیروهای امدادی در محل حضور دارند.

 وی خاطرنشان کرد: آتش سوزی جدید در نقطه دیگری از منطقه آوارسین آغاز شده است، نقاطی که روز گذشته دچار آتش‌سوزی شده بودند، به طور کامل اطفاء و لکه‌گیری شدند.

وی متذکر شد: علت آتش سوزی‌های روز گذشته و امروز توسط دستگاه‌های امنیتی و قضایی در دست بررسی است.

وی با اشاره به وقوع آتش سوزی دیگری در شهرستان کلیبر، گفت: ساعت دو ظهر دوشنبه، بیستم مرداد ماه، آتش سوزی در مراتع نیمه مشجر منطقه شیروان در حوزه شهرستان کلیبر روی داده بود که ساعت ۴:۳۰ ظهر اطفاء شد.

فرمانداری شهرستان خداآفرین نیز از مهار کامل آتش سوزی روز گذشته و اتمام عملیات اطفای حریق در مراتع نیمه مشجر مابین روستاهای هوچ و آوارسین خداآفرین خبر داد و اعلام کرد: "از ساعت شس صبح امروز، نیروهای اطفاء حریق شهرستان در محل آتش سوزی حاضر شده و اقدام به لکه گیری و پاکسازی منطقه کردند.

لکه گیری و پاکسازی ساعت 10صبح تمام شد و نیروها جهت اطمینان تا ساعت 12ظهر در منطقه حاضر بودند، بعد از حصول اطمینان ساعت 12 پایان عملیات اطفاء اعلام شد."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار