تیم فوتبال تراکتور تبریز در ۵ دیدار اخیر خود عملکرد عجیب و غیرقابل باوری به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲ 12 August 2020

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با تیم پُروپیمانی که در اختیار دارد، عملکرد عجیبی در کسب نتایج رقم زده است. او در این پنج هفته، هم با مدعیان کسب سهمیه آسیایی در لیگ رقابت کرد و هم با باشگاه‌های ته‌جدولی، اما حاصل این پنج دیدار تنها یک پیروزی برابر سپاهان و چهار تساوی بود.

نکته بعدی این است که تیم ساکت الهامی در این پنج بازی تنها دو گل، آن هم از روی خلاقیت فردی وارد دروازه سپاهان کرد، اما در چهار بازی دیگر مقابل استقلال، شهرخودرو، پیکان و شاهین بوشهر نتوانست گلی ثبت کند.

این موضوع نشانگر ضعف شدید تراکتور در ارائه تاکتیک‌های هجومی است که حتی در دیدارهای خانگی هم نمی‌تواند راهی برای گلزنی پیدا کند.

جالب اینکه در فروردین‌ماه خبر رسید الهامی برای فصل آینده هم با تراکتور تمدید قرارداد کرده، اما با این شرایط بسیار بعید است هواداران پرشور این تیم، ادامه همکاری الهامی با باشگاه را به سادگی بپذیرند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
تیم تراکتور در فاز هجومی واقعا مشکل داره اصلا هیچ تاکتیکی برای حمله در تیم دیده نمیشه. جالبه بازیکنان هجومی تیم هم هر وقت توپ می گیرند فقط به عقب پاس میدند و سلب مسئولیت می کنند و این نشان از ضعف آقای الهامی در چیدن فاز هجومی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :