گزارش تابناک تبریز،دکتر  علی رضا منادی در گفتگو با ماگفت:  از ساعت ۶ صبح امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشکیل جلسه داد و در نشست صبح امروز وزیر آموزش و پرورش برای توضیح در خصوص نحوه بازگشایی مدارس در کمیسیون حاضر شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 09 September 2020

به گزارش تابناک تبریز،دکتر  علی رضا منادی در گفتگو با ماگفت:  از ساعت ۶ صبح امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشکیل جلسه داد و در نشست صبح امروز وزیر آموزش و پرورش برای توضیح در خصوص نحوه بازگشایی مدارس در کمیسیون حاضر شد.


وی افزود:تأکید کمیسیون آموزش بر ارائه خدمات حضوری و مجازی به دانش آموزان بود و حاجی میرزایی نیز عنوان کرد که تلاش آموزش و پرورش بر همین مبنا است و اجباری برای خانواده‌ها در زمینه آموزش حضوری وجود ندارد.

نماینده مجلس تصریح کرد:وزیر آموزش و پرورش همچنین قول داد که در زمینه توسعه شبکه شاد اقدامات لازم را صورت دهد تا علاوه بر پوشش حداکثری استفاده راحت تر از این اپلیکیشن برای خانواده‌ها فراهم شود.

نمایندگان همچنین در خصوص ساعات حضور دانش آموزان در مدارس انتقاد داشتند، اعضای کمیسیون معتقد بودند که با حضور دو ساعته دانش آموز در مدرسه و حضور ۳۵ دقیقه‌ای در کلاس شرایط برای آموزش به دانش آموز فراهم نمی‌شود ولی حاجی میرزایی این تصمیم را با دستور ستاد ملی کرونا خواند و خود را ملزم به اجرای آن دانست.

درباره هزینه‌های اینترنت برای دانش آموزان نیز یکی از موارد مورد مطالبه از جانب کمیسیون بود که در این رابطه دولت قرار است اقداماتی در زمینه توزیع سیم‌کارت کنترل شده رایگان صورت دهد که اخبار آن طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.

دکتر منادی در پایان گفت:نمایندگان همچنین از اظهارات متناقض مسئولان در قبال بازگشایی مدارس نیز انتقاداتی از وزیر داشتند و جمع بندی این جلسه تأکید بر آموزش حضوری و مجازی برای دانش آموزان و عدم اجبار برای حضور آن‌ها در مدارس بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار