نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: راهبرد کشور برای کاهش خطرات و آسیب‌ها تاکید بر آموزش است و در بحران‌هایی مانند زلزله، سیل و دیگر حوادث غیرمترقبه به آموزش و سرمایه‌گذاری جدی مادی و معنوی نیاز داریم.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ 10 September 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار محمد گلفشان، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر با شعار صلح و آرامش در عرصه‌های بین‌المللی فعالیت دارد، اظهار داشت: برای جذب حداکثری جوانان در جمعیت هلال احمر باید همکاری‌های بین سازمان آموزش و پرورش و بسیج گسترش روزافزون داشته باشد.

وی اضافه کرد: تربیت و آموزش جوانان برای نقش‌آفرینی در روزهای بحرانی یکی از وظایف جمعیت هلال احمر است، چرا که آموزش راهبردی‌ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر به حساب می‌آید، به‌ویژه اگر این آموزش‌ها از مدارس آغاز شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به‌ویژه در آموزش همگانی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد، گفت: راهبرد کشور برای کاهش خطرات و آسیب‌ها تاکید بر آموزش است و در بحران‌هایی مانند زلزله، سیل و دیگر حوادث غیرمترقبه به آموزش و سرمایه‌گذاری جدی مادی و معنوی نیاز داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید بر حفظ و داشتن مهارت‌های لازم در بحران‌های غیرقابل پیش‌بینی، متذکر شد: هلال احمر نقش محوری در تعریف ذاتی مسوولیت‌هایش در آموزش دارد با آموزش می‌توان در حوادث کمترین آسیب را دید.

وی تصریح کرد: با آموزش می‌توان کاری کرد که مدیریت بحران بخشی از فرهنگ عمومی و رفتار ما شود در این راه آموزش و پرورش تاثیرگذارترین شریک در انجام ماموریت‌های هلال احمر است.

در ابتدای این دیدار رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از فعالیت‌های این سازمان گزارش داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار