نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) گفت: نشریه فرانسوی مقابل گفتمان جهانی اسلام و مقاومت ایستاده است.
کد خبر: ۸۹۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 11 September 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در تجمع اعتراضی مردم تبریز در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: این نشریه مقابل گفتمان جهانی اسلام و مقاومت ایستاده و در مقابل آزادی خواهان جهان هر از گاهی این جسارت‌ها را می‌کند.

وی با بیان اینکه این تحرکات ظالمانه حرمت شکنی تمام ادیان توحیدی و پیامبران الهی است، افزود: وظیفه تمامی آزادی خواهان است که در مقابل این جسارت بایستند.

آل هاشم ادامه داد: به اسم آزادی بیان دست به اهانت می‌زنند و افکار عمومی را منحرف می‌کنند که نشانگر وضعیت اسف بار غرب و رسوایی سردمداران استکبار است.

امام جمعه تبریز ابراز کرد: هدف دیگر از این اهانت‌ها، منحرف کردن اذهان مسلمانان از فلسطین بوده که اولویت اول جهان اسلام است.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور فرانسه بهانه صیانت از آزادی بیان را مطرح می‌کند در حالی که کشورش یک سال است درگیر اعتراضات شنبه‌ها است. چطور توهین به قرآن آزادی بیان است ولی مخالفت با افسانه هلوکاست زندان دارد.

وی گفت: امروز مردم آذربایجان از دستگاه دیپلماسی کشور و سایر نهادها می‌خواهند با اتخاذ تصمیمات هوشمندانه، خردمندانه و قاطعانه و با استفاده از ظرفیت‌های جوامع کل ادیان توحیدی مقابل این حرکت خبیثانه اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: رهبر انقلاب در بیانیه خود فرمودند گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریه فرانسوی در اهانت به چهره نورانی و قدسی رسول اکرم (ص) بار دیگر عناد و کینه شرارت بار دستگاه‌های سیاسی دنیای غرب را با جامعه مسلمان را آشکار ساخت.

وی گفت: مردم آذربایجان این توطئه و اهانت به پیامبر (ص) و تعرض به قرآن کریم توسط مزدوران غرب و ایادی صهیونیسم را محکوم می‌کند.

امام جمعه تبریز افزود: ضمن محکومیت این عمل بسیار ضد ارزشی و غیر انسانی، همگان را به ارشادها و رهنمودهای رهبر انقلاب در افشای انگیزه‌های شوم صهیونیستی در انحراف اذهان دولت‌ها و غرب آسیا توصیه و جلب می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار