تبریزی ها امروز با تجمع خود در گلزار شهدای وادی رحمت این شهر و با سردادن شعار لبیک یا رسول الله اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت نورانی پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۹۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 11 September 2020

مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار تبریز مانند دیگر نقاط ایران اسلامی، عصر پنجشنبه بیستم شهریور، با حضور حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، در محکومیت چاپ کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اکرم(ص) با اجتماع خود در گلزار شهدای وادی رحمت این شهر خشم خود را به دشمنان و بدخواهان اسلام نشان دادند.

اجتماع کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه هتک حرمت به مقدسات اسلام به ‌ویژه پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در این مراسم با در دست داشتم پرچم های یا "محمدرسول الله" و با فریاد "صلی علی محمد درود بر محمد" و "لبیک یا پیامبر" ضمن محکومیت اقدام قبیح توهین به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) و کتاب آسمانی بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهیدان بیعتی دوباره بستند.

گفتنی است مردم انقلابی ایران در واکنش به اهانت هفته‌نامه "شارلی ابدو" فرانسه به پیامبر گرامی‌ اسلام (ص) امروز 20 شهریورماه در شهرهایی از جمله مشهد، تهران، همدان، قم، اراک، بجنورد، رشت، خرم آباد، زاهدان، ایلام و یزد تجمع کرده و یکصدا خشم و انزجار خود را فریاد زدند.

نشریه فرانسوی شارلی ابدو ژانویه سال 2015 میلادی در صفحه نخست خود با انتشار مطلبی با عنوان «من شارلی هستم» اقدام به توهین به پیامبر اسلام (ص) کرده بود که با واکنش‌ مسلمانان جهان روبرو شد.

این هفته‌نامه یازدهم شهریور ماه امسال همزمان با رسیدگی به پرونده حمله پنج سال پیش چند نفر به دفتر این نشریه، بار دیگر با تیتر همه چیز به خاطر این کارتون‌های اهانت‌آمیز به پیامبر گرامی‌ اسلام را منتشر کرد که این حرکت موجب خشم و انزجار مسلمانان در نقاط مختلف جهان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار