منادی سفیدان:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: امارات و بحرین با عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، مسئله انسان دوستی و عدالت در حق ملت فلسطین را زیر پا گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 12 September 2020

به گزارش تابناک تبریز،علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام توافق صلح اخیر میان رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین و تصمیم طرفین برای عادی‌سازی روابط و برقراری روابطه دیپلماتیک دوجانبه اظهار کرد: اقدام این دو کشورهیچ مشروعیتی به رژیم غاصب صهیونیستی نخواهد بخشید.

وی افزود: تصمیم اشتباه جهان عرب به گونه ای است به‌جای اینکه به این فکر بیندیشند که روابط خود را با همسایگان بهبود ببخشند و با در پیش گرفتن حسن هم‌جواری با کشورهای پیرامون خود؛ راه دوستی و پیشرفت را بپیمایند،به اشتباه به این سمت حرکت کردند که با توسعه روابط با نیروهای بیرون از منطقه؛ مسائل و چالش‌های خود را حل کنند، حتی اگر این نیروها؛ یک رژیم جعلی و اشغالگر باشد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با رخنه و نفوذ در کشور های عربی می خواهند با اقداماتشان شرایط را برای سیطره بر جهان عرب فراهم نمایند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مجموعه‌ای از اقدامات غیرانسانی، غیرقانونی و غیراخلاقی را علیه مردم مظلوم فلسطین در پیش گرفته خاطر نشان کرد: مردم فلسطین به خود اتکا می‌کنند و دل در گرو ناتوانی و خیانت های جهان عرب نبسته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :