کد خبر: ۸۹۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 14 September 2020
مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی از اختصاص 41 سهمیه استخدامی برای این استانداری و فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابع در آزمون استخدامی سال 99 خبر داد.

محمد حسن‌زاده با اشاره به انتشار آگهی هشتمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سال 99، گفت: بعد از پیگیری‌های مکرر استانداری و وزارت کشور، در راستای ترمیم نیروی انسانی، تعداد 41 سهمیه استخدامی برای استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابع آن در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: ثبت‌نام این آزمون از روز پنج‌شنبه مورخ 20 شهریور شروع شده و تا روز شنبه 29 شهریور ادامه خواهد یافت و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

وی در خصوص شرایط سنی متقاضیان شرکت در این آزمون هم گفت: داشتن حداقل 20 و حداکثر 25 سال تمام برای دارندگان مدرک دیپلم، حداکثر 30 سال برای دارندگان مدرک فوق‌دیپلم، حداکثر 35 سال برای دارندگان مدرک لیسانس، حداکثر 40 سال برای دارندگان مدرک فوق‌لیسانس و حداکثر 45 سال برای دارندگان مدرک دکتری الزامی است.

حسن‌زاده با اشاره به آخرین آزمون استخدامی استانداری در سال 92، گفت: در این آزمون 36 نفر جذب شدند و بعد از آن نیز تاکنون 190 نفر از نیروهای مجموعه استانداری بازنشسته شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در آزمون استخدامی آتی، به جز ستاد استانداری، برای فرمانداری‌های تبریز، میانه، جلفا، شبستر، سراب، اهر، خداآفرین، بستان‌آباد، کلیبر، هشترود، هریس، ملکان، چاراویماق، ورزقان، اسکو و هوراند و بخشداری‌های تابع آن‌ها سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پست‌های سازمانی در نظر گرفته شده برای نیروهای جدید شامل کارشناس امور عمرانی، کارشناس آمار و فناوری اطلاعات، کارشناس امور سیاسی و انتخابات، کارشناس امور دهستان‌ها و شوراها، کارشناس اقتصاد کشاورزی، کارشناس اداری و مالی و کارشناس هماهنگی و پیگیری است.

 مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: بر این اساس عمده مدارک مرتبط با آزمون استخدامی شامل علوم سیاسی، جغرافیای سیاسی، مدیریت دولتی، بازرگانی و اجرایی، علوم اجتماعی، حقوق، مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، جغرافیا، اقتصاد کشاورزی، علوم اقتصادی، اقتصاد بازرگانی و مالی، مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، علوم کامپیوتر، شبکه‌های کامپیوتر، معماری کامپیوتر، آمار و ریاضی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار