رئیس بسیج مستضعفین هدف از مجامع عالی بسیج را در استان ها و شهرستان ها را استفاده از ظرفیت مردمی برای احصا مسائل مشکلات استان و شهرستان ها و بررسی اولویت دار ترین آن ها در کارگروه و ارائه راهکارعنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 17 September 2020

به گزارش تابناک تبریز از سپاه عاشورا، سردار غلامرضا سلیمانی در مجمع عالی بسیج سپاه عاشورا اظهار داشت: هدف از مجامع عالی بسیج در استان ها و شهرستان ها استفاده از ظرفیت مردمی برای احصا مسائل مشکلات استان و شهرستان ها و بررسی اولویت دارترین آن ها در کارگروه و ارائه راهکار است.

وی افزود: هم افزایی با مسئولان و بین نهادها از دیگر اهداف این مجامع برای حل مشکلات است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظرفیت مردمی را برای تحقق گام دوم انقلاب مهم دانست وگفت: مردم باید با این بیانیه آغاز کننده حرکت جدیدی در کشور و در مسیر رو به جلوی انقلاب باشند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه محوریت قرار دادن جوانان و روحیه جهادی از تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب برای تحقق گام دوم انقلاب است، یادآور شد: ایشان برای تحقق این بیانیه تاکید خاصی به تبریز و آذربایجان دارند و انتظار دارند چون برهه های دیگر نیز آذربایجان شرقی پیشتاز باشد.

وی شکل گیری دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی را از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و تاکید کرد: اگر دولت اسلامی شکل گیرد جامعه اسلامی نیز محقق می شود و تمدن سازی اسلامی نیز از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار