کد خبر: ۹۰۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 28 September 2020

به گزارش تابناک تبریز،شهردار تبریز در پیامی به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آتش پاد محمد قلی زاده فرمانده شهید سازمان آتش نشانی تبریز، آتش نشانان را مجاهدان بی‌ادعای ایمنی شهر و شهروندان توصیف کرد.  

متن پیام ایرج شهین باهر به شرح زیر است:

بسمه تعالی

آتش‌نشانان مجاهدان عرصه ایثار و فداکاری هستند که بی ادعا و خالصانه در برابر حوادث طبیعی و پیش بینی نشده جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و به عمق خطر می‌روند تا آسایش و رفاه شهروندان تأمین شود.

سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز همواره پیش قراول تأمین سلامت و ایمنی شهروندان به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا بوده و در این راه، یکی از بهترین مدیران خود را نیز تقدیم سلامت جامعه کرده است. شهید راه خدمت آتش‌پاد محمد قلی زاده همواره در صف اول عملیات‌ متعدد اطفاء، نجات و نیز مقابله با شیوع کرونا بود که پس از ابتلا به این بیماری، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

در دیگر حوادث شهری همچون آتش‌سوزی در بازار تاریخی تبریز، کارخانه چرم نیز سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز به ویژه با فرماندهی این شهید، پیش قراول عملیات نجات، اطفاء و تأمین سلامت شهروندان بود.

همچنین گروه‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تبریز هنگام بروز حوادث طبیعی در سرتاسر کشور، بلافاصله به محل اعزام شده و به انجام مأموریت پرداخته‌اند که آتش سوزی جنگل های ارسباران، زلزله میانه و سراب، زلزله کرمانشاه و  سیل استان‌های گلستان، لرستان و ایلام از جمله این موارد است.

اکنون در هفتم مهر که به یاد مجاهدت‌های آتش‌نشانان شهید دوران دفاع مقدس، روز آتش‌نشانی و ایمنی نامگذاری شده است، اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم از ایثار و مجاهدت همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی قدردانی کنم.  

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قلی زاده، این روز را خدمت همه کارکنان و مدیران سازمان آتش نشانی تبریک می‌گویم و برای این عزیزان، موفقیت روزافزون در اجرای ماموریت‌های محوله را آرزو دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار