نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مشکلات اقتصادی با برنامه ریزی صحیح و مستمر قابل حل است، اما لحظه ای غفلت از نفوذ فرهنگی دشمنان صدمات جبران ناپذیری به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۰۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 30 September 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان هریس با تاکید بر حفظ ذی طلبگی و مردمداری از سوی ائمه جمعه  اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب قرارگاه های فرهنگی نمازجمعه در شهرها راه اندازی شد که در ترویج فرهنگ اسلامی نقش آفرین بوده و هستند.

امام جمعه تبریز با یادآوری روزهای مقدس دفاع ۸ ساله افزود: در زمان جنگ تحمیلی ائمه جمعه شهرهای مختلف خصوصاً شهرهای مرزی زیر بمباران دشمن نماز جمعه را تعطیل نکردند و در واقع عاملی بازدارنده در برابر دشمنان بودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه برپایی نماز جمعه و فعال نگه داشتن این قرارگاه های فرهنگی از نفوذ دشمن جلوگیری می کند، ادامه داد: هر چند گرفتاری های اقتصادی مردم این روزها بسیار است و مشکلات معیشتی ناشی از تحریم‌ها و بدتدبیری مسئولان اقتصادی؛ ملت ما را در مضیقه قرار داده است، اما نباید از نفوذ فرهنگی دشمنان غافل شویم.

امام جمعه تبریز گفت: مشکلات اقتصادی با برنامه ریزی صحیح و مستمر قابل حل است، اما لحظه ای غفلت از نفوذ فرهنگی دشمنان صدمات جبران ناپذیری به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با تقدیر از خدمات ۱۲ساله حجت الاسلام قهرمان احمدی در امامت جمعه شهرستان هریس گفت: داشتن ذی طلبگی و در خدمت مردم بودن از ویژگی های بارز این شخصیت انقلابی و دینی بود که بدور از جناح بندی های سیاسی در قرارگاه فرهنگی امامت جمعه نقشی اثرگذار و ماندگار ایفا کرده است.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام قهرمان احمدی تقدیر و حجت الاسلام نصرالله پور بعنوان امام‌جمعه جدید شهرستان هریس معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :