کد خبر: ۹۰۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 30 September 2020

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از افزایش آمار دفن متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز نسبت به سایر متوفیان خبر داد و گفت: در حال حاضر به مدت سه روز است که آمار دفن متوفیان کرونایی از متوفیان معمولی پیشی گرفته است.

فرخ جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط خانواده‌های متوفی، اظهار کرد: البته، حضور خانواده‌ها در وادی رحمت تبریز نسبت به هفته‌های پیش، کم شده اما همچنان درخواست می‌کنیم که حضور حداقلی داشته و حتما از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان این‌که پرسنل وادی رحمت تبریز از صبح ساعت هفت تا ساعت ۱۸ کار می‌کند و مردم باید زحمات این کادر زحمت‌کش را درنظر بگیرند، گفت: گاه برخی افراد پرخاشگری کرده و با پرسنل درگیر می‌شوند؛ همچنین برخی افراد توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و اصرار زیارت متوفی را دارند که این موضوع خلاف مسایل بهداشتی است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به این‌که همچنان، برگزاری مراسم در وادی رحمت تبریز مطلقا ممنوع است، افزود: از حضور بیش از ۱۰ نفر در تشییع جنازه جلوگیری خواهد شد، از این رو مردم نهایت همکاری را با پرسنل آرامستان‌ها داشته باشند.

وی تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم چه اداری، چه مردمی و... تا اطلاع ثانوی در وادی رحمت تبریز ممنوع بوده و امروز در جلسه بهداشت تبریز هم نکات موردنیاز را مطرح کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار