استاندار آذربایجان شرقی گفت: هواداران تیم تراکتور با شور خاصی به این تیم عشق می‌ورزند و یقین دارم که با اتحاد و همدلی هواداران با سرمربی جدید تیم، دروازه موفقیت‌های بیشتر به روی تراکتور گشوده خواهد شد
کد خبر: ۹۰۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 30 September 2020

به گزارش تابناک تبریز،، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار علیرضا منصوریان، سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور با وی، اظهار داشت: منصوریان مربی بادانش و پرشوری است که حضور او در رأس کادر فنی تیم تراکتور منشأ اثر بوده و قطعا با همدلی و حمایت هواداران شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.
وی با تأکید بر اهمیت تفریحات سالم در میان جوانان، گفت: شور و نشاطی که تیم فوتبال تراکتور در بین جوانان و مردم ما ایجاد می‌کند با صدها برابر سرمایه خرج شده در فوتبال، قابل دست‌یابی نیست.

پورمحمدی، ورزش، تفکر ورزشی و طرفداری از آن را سازنده، موثر و مولد توصیف کرد و گفت: مدیریت استان از مجموعه تراکتور و بازیکنان قهرمان آن حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی و حضور ایشان در تمرین قبل از فینال بازی جام حذفی و استقبال از تیم بعد از قهرمانی، گفت: با این حمایت‌ها،  بازیکنان و مربیان، بار مسئولیت را بیش از پیش روی شانه‌های خود احساس کردند و با تمام توان بازی کردند که نتیجه آن قهرمانی تیم بود.

معصوم سهرابی گفت: امسال کار تراکتور سخت‌تر و نفس‌گیرتر از گذشته است و با توجه به حضور این تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، نیازمند حمایت بیشتر از سوی مدیریت ارشد استان هستیم.

وی، حضور میهمانان و مسافران خارجی و دوربین‌های تلویزیونی برای پوشش مسابقات آسیایی را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های بیشتر تبریز به مردم کشورهای مختلف دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :