رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز گفت: تعداد فوتی های کرونایی در تبریز از تعداد فوتی های عادی پیشی گرفت متأسفانه آمار فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان تبریز به شدت افزایش یافته و به بالای ۳۰ نفر در شبانه روز رسیده است.
کد خبر: ۹۰۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 30 September 2020

 به گزارش تابناک تبریز، بهروز مهدوی امروز در جلسه هماهنگی نحوه ارتقاء اجرای پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از کووید-۱۹  اظهار داشت: متأسفانه آمار فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان تبریز به شدت افزایش یافته و به بالای ۳۰ نفر در شبانه روز رسیده است و این آمار بسیار نگران کننده بوده و سیر صعودی دارد.
وی خاطرنشان کرد: در اوایل سال که ورودی های شهرها کنترل و بسیاری از اماکن عمومی و اصناف تعطیل بود، روزانه کمتر از ۱۰ نفر فوتی داشتیم اما اکنون آمار مرگ و میر کروایی بیش از ۳۰ نفر در هر روز شده است و این در حالی است حساسیت دستگاهها و مردم نسبت به موضوع کاهش یافته و نوعی بی تفاوتی حاکم شده است.

رئیس ستاد کرونای شهرستان تبریز با تأکید بر نقش مهم اصناف و اتحادیه ها در فرهنگ سازی گفت: درخواست ما از دستگاه ها و اصناف، شروع روش های سختگیرانه و فرهنگ سازی بیشتر است. چراکه تبریز نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت استان را در خود جای داده است بنابراین این شهرستان در فرهنگ سازی و همچنین اقدامات پیشگیرانه می تواند الگویی برای تمام استان باشد.

فرماندار تبریز افزود: هنوز خبری قطعی در خصوص درمان این بیماری اعلام نشده است و ما راهی جز رعایت پروتکل ها، دستورالعمل ها و رعایت فاصله فیزیکی نداریم و اگر تعداد فوتی ها و بستری ها کاهش نیابد مجبور به بازگرداندن محدودیت ها و تعطیلی های اول سال هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :