نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: صحنه گردان اصلی مناقشه قره باغ، رژیم کودک کش اسرائیل است و هر دو طرف نزاع را ذیل اهداف شوم خود مدیریت می کند.
کد خبر: ۹۰۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴ 01 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم در ششمین همایش ائمه جمعه استان با اشاره به درگیری های چند روز گذشته جمهوری آذربایجان و ارمنستان با بیان اینکه دخالت سایر کشورها به این درگیری مضر است اظهار داشت: این جنگ، باید با تدبیر و درایت دلسوزان منطقه حل و فصل شود .

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه جوانان آذربایجانی باید خودشان از تمامیت ارضی و مرزهای کشور خود دفاع کنند اظهار کرد: برخی از همسایگان به بهانه ارسال کمک، گروههای تروریستی خود را نیز وارد ماجرا می کنند که خیلی خطرناک است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: ما مردم آذربایجان شرقی ضمن حمایت از مسلمانان کشور جمهوری آذربایجان ، با خانواده های شهدای اخیر این کشور ابراز همدردی می کنیم.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره بر لزوم پاسداشت فداکاریها و دلاورمردیهای هشت سال دفاع مقدس گفت: صدور انقلاب به دیگر کشورها، شکست ابهت دو قدرت شرقی و غرب، رشد صنایع نظامی و دفاعی، احساس ذلت سردمداران نظام های فاسد در مقابل نظام اسلامی و علاقه مردم به اسلام را از برکات این دوران است.

وی نقش روحانیت و ائمه جمعه در دوران دفاع مقدس را مثال زدنی خواند و تاکید کرد: نقش معنوی و تربیتی، اخلاقی و بصیرتی، آموزشی و تحلیلی، تبلیغی و ترویجی، فرماندهی و هدایت گری روحانیون در هشت سال جنگ تحمیلی نباید به فراموشی سپرده شود.

آل هاشم با اشاره به توطئه استکبار جهانی در جنگ اقتصادی و فرهنگی افزود: دشمنان در سیاست های اخیر خود، امنیت، سلامت، معیشت، وحدت و انتخابات سال آینده ایران را نشانه گیری کرده و مورد هدف قرار داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار