امام جمعه تبریز گفت: این شکست آمریکا در مقابله با ایران در پیش چشم دوستان انقلاب اسلامى و آزادیخواهان جهان است و شاهد جدیدى بر پیروزى گفتمان مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 24 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با بیان اینکه پایان تحریم تسلیحاتى ثمره گفتمان مقاومت است، اظهار داشت: پایان این تحریم‌های سیزده ساله فراتر از پایان تحریم تسلیحاتى است و این دستاورد مهم، اعلام رسمى شکست آمریکا و جنگ سرد، گرم، سخت و نرم در میدان‌هاى گوناگون امنیتى، نظامى، دیپلماسى و سیاسى است.

وی اضافه کرد: این شکست آمریکا در مقابله با ایران در پیش چشم دوستان انقلاب اسلامى و آزادیخواهان جهان است و شاهد جدیدى بر پیروزى گفتمان مقاومت است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایران انقلابى در بخش عمده از صنایع کوچک و میانى و راهبردى به خودکفایى رسیده است، ادامه داد: کشور ما در بخش هوایى و جنگنده‌ها، در قسمت دریایى و در تکمیل پدافند هوایى نیاز به تکمیل بسته صنایع دفاعى دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به بازار مناسب صنایع نظامى در منطقه و جهان گفت: ایران انقلابى با رعایت دکترین نظامى خود که مبتنى بر مبانى دینى و شرعى است، فروش سلاح به کشورهایى که در فهرست مشتریان ایران هستند در دستور کار خود قرار خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: قدرت دفاعى ایران علاوه بر بازدارندگى نظامى، دستاوردها و گشایش‌هاى مهم اقتصادى را نیز در پى خواهد داشت.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه آمریکا چه با ترامپ و چه با بایدن اقتدار نظامى ایران را تحمل نمی‌کند، متذکر شد: رئیس جمهور بعدی آمریکا از همان ابتدا خودش یا با کمک سه کشور اروپایى بهانه‌هاى مختلف، در صدد کاهش تلخى این شکست خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه هرچند اروپایى ها در این مرحله با آمریکا همراهى نکردند، ادامه داد: از خباثت و شیطنت این کشورها هیچ بعید نیست که بخواهند فتنه دیگرى را در این باره کلید بزنند، از این‌رو هوشمندى مسوولان دیپلماسى و سیاسى کشور در این شرایط و در صیانت و مراقبت از این دستاورد مهم لازم و ضرورى است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، تاکید کرد: راه اصلى مقابله عدم اعتماد به اروپا و تداوم قاطعانه و بدون تأخیر کاهش تعهدات هسته‌ای و آمادگى براى هرگونه شیطنت احتمالى دشمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :