استاندار آذربایجان شرقی از روستای زلزله‌زده گاوینه‌رود در بخش ترکمانچای بازدید ز
کد خبر: ۹۱۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 29 October 2020

به گزارش تابناک تبریز،استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان میانه، از روستای گاوینه‌رود از توابع بخش ترکمانچای بازدید و روند بازسازی مناطق زلزله‌زده این شهرستان را بررسی کرد.دکتر محمدرضا پورمحمدی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: در آستانه سالگرد حادثه زلزله در شهرستان‌های میانه و سراب هستیم و گزارش‌ها حاکی از رضایت‌بخش بودن روند بازسازی این مناطق است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان میانه، دو هزار واحد مسکونی روستایی تخریب شده بود، افزود: کار بازسازی 1950 واحد یعنی بیشتر از 90 درصد واحدهای تخریب‌شده به اتمام رسیده و صد درصد واحدهای تعمیری نیز بازسازی شده‌اند.

پورمحمدی با بیان اینکه 50 درصد از اماکن دامی این شهرستان هم بازسازی شده است، گفت: با تلاش دستگاه‌های مسئول برای برطرف کردن کاستی‌ها، امیدواریم کار بازسازی قبل از فصل سرما تمام شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید همچنین در تعدادی از خانه‌های بازسازی‌شده حضور یافت و با ساکنان آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در نشست ستاد مدیریت بحران با حضور مسئولان استانی و محلی در فرمانداری میانه، آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده میانه و سراب و مسائل و مشکلات موجود در این زمینه را بررسی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار