استاندار آذربایجان‌شرقی از ایجاد شهرک جوانان به مساحت 130 هکتار برای اسکان حاشیه‌نشینان و جابه‌جا کردن سکونتگاه‌های غیررسمی خبر داد و گفت: بر این اساس 5 هزار واحد مسکونی مخصوص حاشیه‌نشینان احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 16 November 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جمع مدیران استان اظهار داشت: یکی از مشکلات استان و تبریز بحث سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌نشینی است؛ خیل وسیعی از این سکونتگاه‌ها در حاشیه‌های شمالی و جنوبی شهر غیراصولی بوده و با مختصر بارندگی ویران می‌شوند.

وی با بیان اینکه ما در برابر مردم و تاریخ پاسخگو هستیم و باید کارهایی را که در چارچوب امکانات می‌توانیم، انجام دهیم، متذکر شد: اگر زلزله سراب یا میانه در تبریز بود در ساعت اول 300 هزار نفر تلف می‌شدند.

استاندار آذربایجان‌شرقی از ایجاد شهرک جوانان به مساحت 130 هکتار برای اسکان حاشیه‌نشینان و جابه‌جا کردن سکونتگاه‌های غیررسمی خبر داد و گفت: بر این اساس 5 هزار واحد مسکونی مخصوص حاشیه‌نشینان احداث می‌شود که قرارداد 3 هزار واحد را با ستاد اجرای فرمان امام منعقد کرده‌ایم و تلاش داریم احداث 2 هزار واحد را نیز با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به عهده گیرد تا ظرف دو تا سه سال آینده این واحدها احداث شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :