رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که نخست‌وزیر این رژیم طی سفر به عربستان سعودی، با ولی‌عهد رژیم آل سعود دیدار کرده است.
کد خبر: ۹۱۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 23 November 2020

شبکه رادیویی کان و شبکه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از دیدار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» به نقل از این گزارش‌ها، نتانیاهو شب گذشته (یکشنبه) به صورت مخفیانه به عربستان سعودی سفر کرده و با بن‌سلمان دیدار کرده است.

بر این اساس، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا و «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) نیز در این دیدار حضور داشته است.

وبسایت عبری‌زبان «واللا» نیز نوشت که دیدار نتانیاهو و بن‌سلمان در شهر تازه تأسیس «نئوم» و در حاشیه حضور ویدئوکنفرانسی عربستان سعودی در نشست «گروه ۲۰» انجام شده است.

این پایگاه خبری نوشت که نتانیاهو و کوهن برای اینکه سفر خود را مخفی کنند، در هواپیمای اختصاصی «یودی اِنگل» تاجر اسرائیلی که برای شرکت در همایش تجاری به عربستان سعودی می‌رفت، حضور پیدا کردند.

بر این اساس، داده‌های سایت‌های مکان‌یابی هوایی در جهان نشان می‌دهد که نتانیاهو و کوهن ۵ ساعت در خاک عربستان بودند و بعد از آن، هواپیمای یودی انگل به فلسطین اشغالی بازگشته است.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی از اظهار نظر در این باره امتناع می‌کند و هنوز جزئیات بیشتری از این خبر نیز منتشر نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار