معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است، گفت: با این وجود، محدودیت‌های وضعیت نارنجی از جمله تعطیلی تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و محدودیت آرامستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ 03 December 2020

به گزارش تابناک تابناک تبریز،علیار راستگو در حاشیه جلسه ستاد استانی کرونا، گفت: پنج شهرستان اسکو، چاراویماق، ورزقان، خداافرین و هوراند در وضعیت زرد و بقیه در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: محدودیت‌ها در تمام شهر‌های زرد و نارنجی بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا که قبلا اعلام شده است، ادامه خواهد یافت؛ از جمله، تا رسیدن به وضعیت مطلوب، تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها تعطیل خواهند بود و مراسم‌های مذهبی و آیینی نیز برگزار نخواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت ادارات نیز افزود: در مناطق نارنجی، ادارات ضروری و خدمات رسان با ۷۵ درصد کارکنان، و ادارات غیرضروری با نصف کارکنان و به تشخیص رییس واحد فعالیت خواهند کرد.

راستگو افزود: در مناطق زرد نیز دو سوم کارکنان به صورت حضوری و یک سوم نیز دورکاری خواهند داشت. همچنین، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی دولتی و خصوصی نیز تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی همچنین در خصوص مشاغل نیز گفت: گروه‌های سه و چهار در مناطق نارنجی و گروه چهار در مناطق زرد تعطیل خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بسیج، افزود: با اجرای این طرح، افراد آلوده به صورت خانه به خانه و محله محور شناسایی می‌شوند که برای اجرای این طرح، تبریز در ۱۰منطقه تقسیم بندی و فعالیت‌ها آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :