دکترمنادی با اشاره به مصوبه روز گذشته کمیسیون آموزش:
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون آموزش، عنوان کرد: در این نشست به مناسبت روز نهضت سواد آموزی هدیه‌‎ای به نهضتی‌ها اعطا شد و نهضتی‌های پیش از سال ۹۱ بار دیگر می‌‎توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 28 December 2020
به گزارش تابناک تبریز،دکتر علیرضا منادی درباره مصوبه روز گذشته کمیسیون آموزش، اظهار کرد: با این مصوبه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بار دیگر شرایط را برای جذب نیروهای نهضت سواد آموزی پیش از سال 1391 فراهم کرد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس شرایط برای جذب افرادی که در آزمون شرکت کرده بودند ولی پذیرفته نشدند و جمعیت آنان حدود 6 هزار نفر بود، بار دیگر مهیا شد.

وی افزود: همچنین بر اساس این مصوبه، افرادی که به هر دلیلی از جمله شیوع ویروس کرونا در آزمون تیرماه آموزشیاران نهضت سواد آموزی شرکت نکردند، فراهم است تا با شرکت در این آزمون، بتوانند جذب آموزش و پرورش شوند.

منادی سفیدان یادآور شد: ساماندهی نیروهای نهضتی، پیش دبستانی، خرید خدماتی و حق التدریسی یکی از دغدغه‌های جدی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است که با توجه به کمبود 200 هزار معلم در آموزش و پرورش، ضرورت دارد که مصوبات مجلس در این راستا هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: کمیسیون آموزش برای سایر گروه‌های بلاتکلیف در آموزش و پرورش  برنامه دارد و طرح آن در کمیته آموزش و پرورش این کمیسیون در حال چکش‌کاری و آماده شدن جهت ارائه به صحن علنی است که مخاطب این طرح جمعیتی حدود 100 هزار معلم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :