معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان خبر داد
کد خبر: ۹۲۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ 31 December 2020

به گزارش تابناک تبریز، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی از حضور ۲۰ هزار و ۶۱۱ نفر در رقابت هشتمین دوره آزمون استخدامی ادارات و نهادهای دولتی استان خبر داد.

حیدر فتح زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هشتمین آزمون استخدامی ادارات و نهادهای دولتی با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر در سطح استان روزهای یازدهم و دوازدهم برگزار می‌شوند.

وی افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های تبریز، اهر، آذرشهر، اسکو، بناب، مرند، ملکان، مراغه و میانه در روزهای یاد شده برگزار می‌شود که از تعداد کل شرکت کنندگان، تعداد ۸۴۶۲ نفر یعنی 41.1 درصد را مردان و ۱۲ هزار و ۱۴۹ نفر یعنی 58.9 درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

وی گفت: در این آزمون از تعداد کل شرکت کنندگان تعداد ۱۶۲۷ که ۷.۹ درصد آن‌ها را شامل می‌شوند، پس از قبولی در آزمون پذیرش می‌شوند.

فتح زاده افزود: از ۱۶۲۷ نفر پذیرفته شده نیز ۱۰۱۹ نفر (۶۲.۶ درصد) قبولی آزاد، ۴۷۵ نفر(۲۹.۲ درصد) سهمیه ۲۵ درصد، ۷۶ نفر(۴.۷ درصد) سهمیه پنج درصد و ۵۷ نفر ( ۳.۵ درصد) نیز سهمیه سه درصد را شامل هستند.

وی بیشترین تعداد قبولی این آزمون را مربوط به آموزش و پرورش با تعداد ۱۴۹۲ نفر (۹۱.۷ درصد)، استانداری آذربایجان شرقی ۴۱ نفر، بهزیستی ۲۰ نفر و کمترین تعداد را مربوط به جهاد کشاورزی و اداره ورزش و جوانان و حوزه هنری هر کدام یک نفر عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :