کد خبر: ۹۳۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 10 January 2021

بازیکنان تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از استراحت سه روزه، تمرینات خود را برای رویارویی با استقلال تهران از سر گرفتند.

تمرینات این تیم که پس از برتری مقابل ذوب آهن در هفته دهم رقابت های لیگ برتر با تصمیم کادر فنی تعطیل شده بود، از سرگرفته شد و بازیکنان به انجام تمرینات بدنسازی پرداختند.

تمرینات امروز تراکتور در زمین شماره ۲ استادیوم اختصاصی باشگاه پیگیری می شود.

بازگشت دژاگه تا قبل از بازی استقلال

پزشک تیم تراکتور درباره وضعیت مصدومیت اشکان دژاگه، گفت: با اشکان دژاگه و پزشک او در آلمان در ارتباط هستیم و وضعیت مصدومیت این بازیکن را زیرنظر داریم.

مسعود عباس‌زاده افزود: مصدومیت این بازیکن رو به بهبودی بوده و به بازی استقلال می رسد.

وی با اشاره به برخی خبرهای غیرواقع درباره مصدومیت اشکان دژاگه، یادآوری کرد: او مدارک پزشکی خود را به‌طور مداوم به باشگاه ارسال می‌کند و جمعه این هفته برای کنترل نهایی در آلمان تست می دهد و سپس راهی تبریز خواهد شد.

حاج‌صفی و خانزاده از شنبه در تمرینات حضور می‌یابند

پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره مصدومیت احسان حاج‌صفی نیز گفت: حاج‌صفی مصدومیت بسیار جزئی دارد و حتی می‌توانست در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز به میدان برود، اما ترجیح دادیم در مورد او ریسک نکنیم.

عباس زاده افزود: وی از شنبه آینده در تمرینات تیمی حاضر خواهد شد.

وی به تشریح روند درمان محمدرضا خانزاده پرداخت و عنوان کرد: مصدومیت خانزاده از ناحیه استخوان چهارسر بود و این بازیکن از ۹ آذر درمان خود را آغاز کرد.

وی گفت: در این نوع مصدومیت، بازیکن حداقل به یک ماه زمان برای بازگشت به میادین نیاز دارد و خانزاده این مدت را سپری کرده و وی اماده حضور در تمرینات و مسابقات است.

تیم فوتبال تراکتور که با ۱۶ امتیاز از ۱۰ بازی در رده سوم جدول رده بندی جای دارد ۲۹ دی ماه جاری و از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر مقابل استقلال صدرنشین صف آرایی می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار