کد خبر: ۹۳۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 15 January 2021

اطلاعیه آزمون جذب یگان حفاظت دادگستری کل استان آذربایجان شرقی 

یگان حفاظت قوه قضائیه – دادگستری کل استان آذربایجان‏شرقی در نظر دارد به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی واجدین شرایط استخدام در یگان حفاظت قوه قضائیه ( کارمند نگهبان مرد و زن با اولویت بومی محوری) نسبت به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق سایت دادگستری استان آذربایجان‏شرقی اقدام نماید.

یگان حفاظت قوه قضائیه – دادگستری کل استان آذربایجان‏شرقی در نظر دارد به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی واجدین شرایط استخدام در یگان حفاظت قوه قضائیه ( کارمند نگهبان مرد و زن با اولویت بومی محوری) نسبت به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق سایت دادگستری استان آذربایجان‏شرقی اقدام نماید. فلذا افراد واجد شرایط می‏توانند پس از مطالعه دقیق شرایط اعلامی در آگهی، نسبت به تکمیل فرم خود اقدام نموده و به پیوست مدارک، منحصراً به صورت حضوری و یا پستی به نشانی یگان حفاظت دادگستری استان آذربایجان شرقی– تبریز– اول سربالایی ولی‏عصر- تا پایان وقت اداری ساعت 14 مورخ 30/10/1399 ارسال نمایند.
بدیهی است مسوولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده و یا ارسال مدارک ناقص و خارج از مهلت تعیین شده ثبت نام و ارائه مدارک، بر عهده داوطلب بوده و در هر مرحله محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار