واکنش دکتر علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس به حادثه برخورد صاعقه با کانکس محل استقرار معلمان خوزستانی؛
دکتر علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس درپی حادثه برخورد صاعقه با کانکس محل استقرار معلمان خوزستانی طی پیامی تاکید کرد که باید ضمن رسیدگی سریع به وضعیت معلمان آسیب دیده تمهیدات لازم جهت جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث را خواستار شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸ 23 January 2021

به گزارش تابناک تبریز،دکتر علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس درپی حادثه برخورد صاعقه با کانکس محل استقرار معلمان خوزستانی طی پیامی تاکید کرد که باید ضمن رسیدگی سریع به وضعیت معلمان آسیب دیده تمهیدات لازم جهت جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث را خواستار شد.

متن پیام به شرح زیر است؛

صاعقه ای که بر سر سیستم‌ آموزش و پرورش ما فرو آمد ، تلنگر تلخیست تا بیشتر به امر آموزش و ضرورت عدالت آموزشی توجه نمود...


بیشک وجود مدارس کانکسی و گاها کپری در سرزمین ایران‌ - که بنده از دیرباز تمام تلاش خود را جهت برچیده شدن این ضعف از بدنه آموزشی به کار بسته ام‌ -شایسته ملت ایران‌ و انقلاب اسلامی ما نیست، این امر نه به سبب ضعف عملکرد یک دولت، بلکه ریشه در عدم توجه کافی به ساختار آموزشی و توزیع عادلانه امکانات آموزشی درطول سالیان قبل و بعد انقلاب و در طول تمامی دولت ها دارد.
سوء مدیریت موجود در انتخاب مکان نصب سازه فلزی کانکس مدرسه در ارتفاعات مناطق کوهستانی که احتمال برخورد صاعقه را افزایش میدهد از ابعاد مهمی هست که در این حادثه باید مورد بررسی قرار گیرد.

بدون توجه به مسائل سیاسی و حزبی بیشک این ضعف و این بلای خانمان سوز که دل رهبر عزیزمان و دل هر معلمی و دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده است قابل چشم پوشی و گذشت نبوده و بنده به عنوان خادم ملت در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، پیگیری های لازم را از وزیر محترم آموزش و پرورش انجام گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار