مسئول ستاد هماهنگی دیدار سالانه مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری، از دیدار مجازی مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ۲۹ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 06 February 2021

حسن استوارآذر با اشاره به دیدار سالیانه مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن 1356 اظهار داشت: امسال هم این دیدار به دلیل شرایط کرونایی با عنایت مقام معظم رهبری به صورت ویدیو کنفرانس زنده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دیدار با حضور مردم آذربایجان شرقی در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد، افزود: برای این مراسم، بیش از 2500 نفر پیشبینی کردیم که با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد هماهنگی دیدار سالانه مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری، با اشاره به اینکه این دیدار در روز 29 بهمن در سالروز قیام تاریخی مردم تبریز برگزار خواهد شد، گفت: ساعت 10 صبح مردم تبریز از مصلی تبریز به صورت ویدیو کنفرانسی به محضر مقام معظم رهبری خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه آخرین دیدار حضوری مقام معظم رهبری قبل از آغاز کرونا با مردم آذربایجان شرقی برگزار شده است، اضافه کرد: خوشبختانه با تدابیر ایشان، این دیدار سالانه مردمی تعطیل نشدن و مطابق با شرایط کرونایی برگزار خواهد شد.تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :