به گزارش تابناک تبریز،هفده هفدهم لیگ برتر امروز با هشت دیدار انجام می‌شود. تراکتور این هفته میزبان نساجی مازندران خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 06 March 2021

به گزارش تابناک تبریز،هفده هفدهم لیگ برتر امروز با هشت دیدار انجام می‌شود.

تراکتور این هفته میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

تراکتور 23 امتیازی که در رده ششم جدول ایستاده برای بازگشت به جمع مدعیان باید بردهایش تداوم داشته باشد. شاگردان رسول خطیبی این هفته میزبان تیم نساجی رده پانزدهمی هستند. شاگردان مجید جلالی 12 هفته است که رنگ برد را ندیده اندو  نساجی هفته گذشته توانست اولین امتیازش را با سرمربیگری جلالی از آلومینیوم اراک بگیرد و بعید است این تیم در تبریز به دنبال برد باشد.

 

شاید گرفتن یک امتیاز هم از تراکتور برای نساجی برد محسوب شود. بازی رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد. تراکتور قطعا هجومی بازی خواهد کرد تا سه امتیاز را بگیرد و خود را آرام آرام به جمع مدعیان برساند. جلالی هم از فوتبال تبریز و تیم تراکتور شناخت خوبی دارد.

این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار میشود.

ذوب آهن - ماشین سازی؛ نبرد قعرنشینان

 

فینال قعرنشینان لیگ برتر برای هر دو تیم اهمیت حیاتی دارد.  ذوب آهن یک برد در دور رفت داشت و با سه باخت متوالی شرایط سختی در جدول پیدا کرده است. ذوب آهن رده چهاردهمی با 24 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع را هم دارد در آنسوی میدان هم ماشین سازی وضعیت بغرنجی دارد و با یک برد و 9 امتیاز آخرین تیم جدول است. هر دو تیم سرمربیان جدیدی به خدمت گرفته اند تا شاید بتوانند در روند نتیجه گیری شان تغییری ایجاد کنند.

 

بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد و هر دو در این دیدار به دنبال برد خواهند بود زیرا مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد. مجتبی حسینی که نفت مسجدسلیمان را رها کرد تا ذوب آهن را نجات بدهد باید تیمش را به پیروزی برساند و مهدی پاشازاده هم که فرصت حضور در لیگ برتر نصیبش شده اگر خواهان ادامه کار در سمت مربی است باید توانایی هایش در مربیگری را نشان بدهد.این دیدار از ساعت هفده و سی دقیقه امروز شنبه در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار