کد خبر: ۹۵۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 01 April 2021

 رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بیماران خاص در آذربایجان شرقی برای دریافت واکسن کرونا با همراه داشتن کارت بیماری و شناسایی طی چند روز آینده از ساعت ۹ الی پنج به بیمارستان‌های تعیین شده مراجعه کنند.

 

محمد حسین صومی در گفت‌وگوی خبری با اشاره به استقبال کم بیماران خاص از دریافت واکسن کرونا، اظهار کرد: بیماران پیوند کبد، کلیه، قلب و ریه برای دریافت واکسن به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز و بیماران مبتلا به ام اس به بیمارستان الزهرا (س) مراجعه کنند.

 

وی ادامه داد: بیماران مبتلا به هموفیلی و تالاسمی هم می‌توانند طی چند روز آینده برای تزریق واکسن کرونا به بیمارستان سینای تبریز مراجعه کنند؛ تزریق واکسن به گروه‌های تعیین شده در تمامی بیمارستان‌های سایر شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

 

وی از ورود ۱۵ هزار دز واکسن کرونا به آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: مقرر بود در وهله اول واکسن‌ها به کادر درمان تزریق شوند و سپس اعلام شد که افراد مسن نگهداری شده در مراکز سالمندان نیز واکسینه شوند که این اتفاق هم افتاد.

 

به گزارش ایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: در مرحله بعد مقرر شد پاکبان‌ها واکسینه شوند که ۱۰۰۰ نفر از این گروه واکسینه شده‌اند و با مابقی نیز در حال انجام است.

 

وی در بخش پایانی سخنانش متذکر شد: سه مرحله از واکسن اسپوتنیک روسی و واکسن سینوفارم چینی و واکسن هندی وارد شده که هر یک از گروه‌های هدف مشخصی دارند که بر اساس سند ملی واکسیناسیون تعیین شده‌اند.

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار