رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: بانک‌های آذربایجان.شرقی باید منابع خود را در استان هزینه کنند.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ 04 April 2021

به گزارش تابناک تبریز، موسی خلیل‌اللهی عصر امروز در دیدار نوروزی با جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز با قدردانی از تمامی تلاش‌های فعالان حوزه صنعت و تولید و کارآفرینان استان اظهار داشت: در وضعیت کنونی کشور، اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و موضوعات مورد توجه جامعه است که در این راستا از تمامی کارآفرینان استان قدردانی می‌کنیم.

 

وی با اشاره‌ای به لزوم همکاری بیشتر بانک‌های استان با بخش تولید گفت: برای حل این مشکل، آماده برگزاری جلسات اختصاصی مابین بانک‌ها و فعالان بخش تولید و صنعت هستیم. اینکه بانک‌ها، منابع خود را از استان جذب کرده اما آن را در منطقه‌ای دیگر هزینه کنند، درست نیست.

 

لزوم مانع زدایی از مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی

 

رئیس اتاق بازرگانی تبریز در این دیدار با قدردانی از همکاری صمیمانه رئیس‌کل دادگستری استان در جهت پیشبرد اهداف شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان همچنین رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان افزود: امیدواریم در سال جدید نیز شاهد افزایش این نوع همکاری‌ها باشیم.

 

یونس ژائله با اشاره به شرایط سخت برای صاحبان صنایع در سال ۹۹ یادآور شد: با وجود تمامی این مسائل و مشکلات، واحدهای صنعتی و تولیدی استان نه تنها تعدیل نیرو نکرده بلکه کار خود را رونق نیز بخشیده‌اند.

 

وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید دست در دست یکدیگر جلو رفته تا به کمک یکدیگر مشکلات بخش تولید را حل و فصل کنیم که البته خوشبختانه در این راستا فرهنگ تعامل مناسبی در استان وجود دارد و تنش خاصی مابین بخش‌های مختلف دیده نمی‌شود.

 

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به لزوم مانع‌زدایی از مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بیان داشت: متاسفانه گاه به‌جای کمک به واحدهای تولیدی، عرصه برای این افراد تنگ‌تر می‌شود.

 

وی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌های استان با بخش خصوصی گفت: متاسفانه میزان حمایت و تسهیلات اختصاصی بانک‌ها به بخش تولید و صنعت بسیار پایین بوده و باید در این زمینه تدبیر مناسبی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :