نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح کرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اقتدار نیروهای مسلح را عامل اصلی ترس دشمنان از ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ 12 April 2021

به گزارش تابناک تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم افتتاحیه سومین دوره دانش آموختگی درجه داری مرکز آموزش حضرت ولیعصر(عج) ناجا در تبریز، گفت: اگر امروز دشمنان نظام از ایران عزیز می‌ترسند، به خاطر اقتداری است که نیروهای مسلح و بسیج ما ایجاد کرده و به واسطه مدیریت بی نظیر و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا به دست آمده است.

 

وی با بیان این‌که نیروهای مسلح ما امروز در دل مردم جای دارند و محبوب دل‌های آن‌ها هستند، افزود: یکی از این نیروها، سردار سپهبد شهید صیاد شیرازی است که اخلاص، تدین و علاقه‌مندی به اهل بیت (ع) از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار بود.

 

وی با قدردانی از افرادی که با وجود شغل‌های متعدد، لباس عزت و شرف نظامی را انتخاب می‌کنند، به آن‌ها توصیه کرد تا در دوران آموزشی سعی کنند اعتقادات دینی خود را ارتقا دهند و از برگزارکنندگان این دوره‌ها هم خواست تا برنامه‌های متنوع، جذاب، نو و ابتکاری برای پیشرفت اعتقادات دینی این عزیزان را به کار گیرند.

 

حجت الاسلام آل هاشم خطاب به حاضران در این دوره درجه داری، خاطرنشان کرد: برادران عزیز سعی کنید تا در طول دوران خدمت به خصوص در دوران آموزش، ایمان خود را قوی و برای انجام فرایض دینی تلاش کنید، چرا که هر قدر ایمان شما تقویت شود موفقیت بیشتری به دست خواهید آورد.

 وی افزود: به آموزش‌هایی که در دوره‌ها به شما ارائه می‌شود باید دقت بیشتری داشته باشید، چرا که می‌خواهید ۳۰سال در رسته‌های مختلف به این کشور خدمت کنید؛ هم‌چنین باید نظم و انضباط که از اصول کاری شما است را رعایت کرده و در این زمینه الگو باشید و آمادگی جسمانی خود را نیز تقویت کنید که ورزش یکی از این راهکارها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار