ویلای مجللی با ارزش ۲۵ میلیارد تومان در تبریز که در حال ساخت بود، قلع و قمع شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ 06 May 2021

به گزارش تابناک تبریز، در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، یکی از ویلاهای مجلل که ارزش ریالی معاملاتی آن ۲۵ میلیارد تومان برآورد شده است، در اقدامی قاطع از سوی مدیریت امور اراضی آذربایجان شرقی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تبریز و با همکاری دادستان عمومی و انقلاب استان و نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات ویژه قلع و قمع شد.

 

این ویلای مجلل که به صورت غیر قانونی در منطقه باسمنج شهرستان تبریز و در اراضی حاصلخیز کشاورزی احداث شده و در حال تکمیل شدن بود، با اقدام قاطع قضایی اداری قلع و قمع شد تا به متجاسران به قانون، هشدار جدی داده شود که از هرگونه اقدام غیر مجاز برای تغییر کاربری در اراضی کشاورزی خودداری کنند.

 

صیانت از خاک کشاورزی به عنوان بستر سازنده غذای انسان، وظیفه‌ای است که بر دوش امور اراضی گذاشته شده تا با اقدامات قانونی حافظ امنیت غذایی ملت باشد.

 

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مدیریت امور اراضی استان به متجاسران و دلالان و سواستفاده کنندگان، هشدار جدی می‌دهد تا از هرگونه اقدام منتهی به تفکیک، افراز، قطعه بندی و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها به صورت جدی پرهیز کنند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار