مشترک امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس تاکید شد
، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، بر وحدت و یکدلی مردم شریف استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس تاکید کردند.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 06 May 2021

 به گزارش تابناک تبریز، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، بر وحدت و یکدلی مردم شریف استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس تاکید کردند.

 

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم و محمدرضا پورمحمدی به شرح زیر است:

 

ابتکار تاریخی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان "روز جهانی قدس"، بازتاب خشم فروخورده ملت مظلوم و ستم‌دیده‌ای بود که بیش از ۷۰ سال است در چنگال اشغال‌گران گرفتار شده‌اند.

 

روز جهانی قدس، امروز به حلقه‌ وصل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای هم‌صدایی با مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده و آرمان آزادی قدس شریف به عنوان سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، محور انسجام و وحدت ملت‌های آزاده جهان در برابر تجاوز و اشغال‌گری شده است.

 

ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام حرکت‌های روشن‌گرانه بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند.

 

اگرچه امسال به دلیل شرایط خاص و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت مردم، توفیق برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد؛ اما آن‌چه مهم است و تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد، حضور معنوی و باصلابت مردان و زنانی است که دل در گرو آزادی قدس شریف داشته و هیچ تردیدی در تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی نهایی حق بر باطل ندارند.

 

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و ادای احترام به ارواح پاک شهدای انتفاضه و جبهه مقاومت، همراه با مردم مومن و روزه‌دار آذربایجان شرقی با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید میثاق کرده و وحدت و یکدلی مردم شریف استان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس مسالت داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار