آخرین مهلت نام نویسی از داوطلبان تصدی قوه مجریه کشور آغاز شده و روز شلوغ و پر ترافیکی برای داوطلبان و ستاد انتخابات پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 15 May 2021

پنجمین و آخرین روز نام‌نویسی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد وزارت کشور آغاز شد.

 

به گزارش تابناک تبریز،تا روز گذشته مجموعا 304 داوطلب ثبت‌نام کرده و افرادی از جمله محمد عباسی، محمود صادقی، رستم قاسمی، فریدون عباسی، سعید محمد، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، علی مطهری، علیرضا افشار، محمود احمدی‌نژاد و مصطفی تاج‌زاده برای راهیابی به ساختمان پاستور اسم نوشته‌اند.

 

مهلت ثبت‌نام تا ساعت 18 بوده و اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور دیروز اعلام کرده بود که مهلت نام‌نویسی تمدید نخواهد شد. 

 

 

11:42 | سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ثبت‌نام کرد.

 

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، پیش از ظهر امروز و در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لازم می‌دانم از دست‌اندرکاران انتخابات در حوزه اجرایی و نظارت تقدیر کنم و نیز از اصحاب رسانه تشکر کنم.

وی افزود: از مردم عزیز جای جای کشور که برای حضورم در انتخابات دعوت کردند و از گروه ها و تشکل های مختلف و همه زنان و مردان کشورم تشکر می‌کنم و برای اجابت دعوت آنها که به اشکال مختلف آن را  تکرار کردند، به صحنه آمده ام.

رئیس قوه قضائیه افزود: برخی عزیزان و دغدغه‌مندان معتقد بودند که تحول باید در قوه قضائیه و امر مبارزه با فساد ادامه یابد و نگرانی ادامه کار قوه قضائیه را داشتند؛ بخاطر این دغدغه از آنها تشکر می‌کنم، ولی مسئله با اولویت قوه مجریه و معیشت و مشکلات و بیماری و سفره مردم و مسئله اقتصادی آن‌ها نیز دغدغه ایجاد می‌کند.

رئیسی با بیان اینکه خود را رقیب فساد و ناکارآمدی می‌دانم نه گروه های سیاسی، گفت: بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند مدعی تغییر در وضع موجود باشند.

وی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم خانه های خود را ستاد انتخاباتی کنند و هر خانه یک ستاد خواهد بود و امید داریم که با نقش دادن به مردم، مشکلات را حل کنیم.

11:25 | سیدعباس نبوی مدیر مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی ثبت‌نام کرد.

 

 

10:55 | عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ثبت‌نام کرد.

 

 

10:31 | علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

 

 

10:21 | مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام وارد وزارت کشور شد.

 

 

9:51 | ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در انتخابات ثبت‌نام کرد. 

 

 

9:23 | عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی در انتخابات ثبت‌نام کرد. 

 

 

9:00 | مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات و نماینده تبریز در مجلس در انتخابات ثبت‌نام کرد. 

 

 

8:55 | سید شمس‌الدین حسینی نماینده مجلس و وزیر پیشین اقتصاد در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. 

 

 

8:10 |علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. 

 

 

8:05 | محسن هاشمی رفسنجانی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.

 

 

8:00 | آخرین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری لحظاتی قبل آغاز شد. 

 

اعلام شده که مسعود پزشکیان، عزت‌الله ضرغامی و مصطفی کواکبیان امروز صبح به تالار وزارت کشور بیایند و انتظار است چهره‌های مطرحی همچون آیت‌الله رئیسی، اسحاق جهانگیری، محسن رضایی و علی لاریجانی امروز به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

 

محسن هاشمی‌رفسنجانی، علی‌اکبر صالحی، محمد شریعتمداری، محمد ناظمی اردکانی و عباس آخوندی از دیگر چهره‌هایی هستند که پیش‌بینی می‌شود در انتخابات 1400 ثبت‌نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار