فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری دو سارق حرفه‌ای دوچرخه با 36 فقره سرقت در شهر تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷ 17 May 2021

به گزارش تابناک تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین عبدی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر تبریز و ارجاع پرونده‌ها به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 15 تبریز با اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

 

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به 36 فقره سرقت دوچرخه در شهر تبریز با همدستی برادرش اعتراف کرد که در این راستا یک مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 عبدی با بیان اینکه ارزش دوچرخه‌های مسروقه توسط کارشناسان 3 میلیارد و 400 میلیون ریال تعیین شده است، افزود: مال باختگان می‌توانند با مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان واقع در میدان راه‌آهن تبریز نسبت به تحویل دوچرخه خود اقدام کنند.

 

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سارقان دوچرخه‌ها از مراکز تجاری و پارک‌ها سرقت می‌کردند، بیان داشت: به‌کارگیری نگهبانان هوشیار و مورد تائید مراکز حفاظتی و انتظامی پلیس توصیه می‌شود همچنین استفاده از قفل و زنجیر و رعایت موارد ایمنی در پیشگیری از سرقت دوچرخه مورد تاکید پلیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :